بعد الهجوم على مسلسل "رجالة البيت".. كريم فهمي يوجه رسالة خاصة لـ "شقيقه"

منذ 3 سنوات
شهاب هيكل

يتعرض مسلسل "رجالة البيت" لهجوم كبير من قبل الجمهور منذ انطلاق السباق الرمضاني الجاري.

المسلسل كان يحمل في البداية اسم "تيمون وبومبا"، ولكن تغير اسمه ليصبح "رجالة البيت"، ويشارك في العمل مجموعة كبيرة من نجوم الفن من بينهم الفنان بيومي فؤاد ودينا محسن الشهيرة بـ"ويزو"، ولطفي لبيب، ومجموعة من ضيوف الشرف.

ونشر كريم فهمي صورة لخبر اعتذار شقيقه أحمد فهمي للجمهور على مسلسل "رجالة البيت" عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستقرام".

وكتب فهمي على الصورة:"اه الناس كانت مستنيه منكوا كتير ، اه انتوا امكانياتكوا اعلي , انتوا اللي عملتوا ريح المدام و الوصيه و الواد سيد الشحات و سمير و شهير و بهير و بنات العم و ورقة شفره و البدله و الرجل العناب غير انك يا احمد كتبت من اعظم افلام الكوميدي في مصر ( كده رضا ) و غيرها".

وأضاف:"لكل جواد كبوه مع اني بضحك في حاجات كتير في المسلسل بس برضوا عندكوا احسن انا عارف ، المسلسل موقعش هو نجح طبعا بس مش النجاح المطلوب و المتوقع مش اكتر ، انا متأكد ان اللي جاي منكوا هيبقي اقوي سواء مع بعض او كل واحد لوحده ، بحبكوا".

من جانبه علق الفنان أحمد السعدني:"الفنان الحقيقي المحترم بيبقي عارف بالضبط شغله طلع زي ما هو عايز و لا لا و الاكيد ان عمل فهمي اللي حاي حيكون افضل عمل ايه هلي الاطلاق".

تعليقات و آراء